NATYCHMIAST WYSYŁAMY! dostarczenie w ciągu 3 dni    

22 295 36 44

Dostawa i płatność

Przestłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej.

Ceny dostawy

Przegląd cen dostawy Płatność za pobraniem Płatność z wyprzedzeniem Darmowo przy zamówieniu powyżej
Firma kurierska DPD 0,90 zł 18,90 zł 300 zł



Czas dostawy

Dla każdego produktu w naszym sklepie podajemy czas dostawy. Jeśli potrzebujesz dowiedzieć się konkretnie, na kiedy przewidziana jest dostawa, spójrz na informacje przy każdym produkcie obok zdjęcia „Dziś zamówię, kiedy otrzymam?“.

Status w magazynie: Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 14 w dzień roboczy i będzie z góry opłacone, albo pobraniowe, to postaramy się towar wysłać tego samego dnia i w ciągu od dwóch do trzech dni roboczych zostanie on dostarczony pod wskazany adres

Status w drodze: Produkt jest w drodze od dostawcy do naszego centralnego magazynu w Pisku w Czechach.Termin dostarczenia towaru do magazynu zawsze umieszczamy jest przy produkcie, również z przewidywaną datą dostarczenia do klienta.

Status 3–5 dni: Produkt jest dostępny u któregoś z naszych dostawców. Oznacza to iż 3–5 dni roboczych trwa dostarczenie towaru od naszego dostawcy do naszego magazynu, a następnie należy doliczyć kolejne 2–3 dni na dostareczenie pod wskazany adres.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany metody płatności w przypadku, gdy klient nie odebrał poprzedniego zamówienia.



Firma kurierska DPD i Poczta Polska

Firma kurierska DPD i Poczta Polska dostarczają paczki w ciągu 2–3 dni roboczych, od momentu ich odebrania z naszego centralnego magazynu w Pisku w Czechach. W dniu wysłania do Ciebie paczki otrzymasz email oraz sms z numerem przesyłki oraz linkiem do strony internetowej firmy kurierskiej, gdzie możesz kontrolować drogę przesyłki. Nie możemy zagwarantować, że kurier przed dostawą będzie kontaktował się telefonicznie.

Jak odbywa się dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską? Kurier przywozi paczkę pod wskazany adres dostawy w dni robocze zwykle pomiędzy godziną 8 a 18, . Jeśli nie zastanie Cię pod danym adresem, towar powróci do naszego magazynu i zamówienie zostanie automatycznie anulowane. W przypadku wybrania kuriera Poczty Polskiej paczka po nieudanej próbie doręczenia najpierw trafi to placówki pocztowej, gdzie będzie czekać na odbiór osobisty. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na to, że nie jesteśmy w stanie zapewnić dokładnego czasu dostawy.

Prosimy o nie odbieranie widocznie uszkodzonej lub rozpakowanej przesyłki. W takiej sytuacji należy koniecznie skontaktować się z naszym emailowym działem obsługi klienta pod adresem info@bestprezenty.pl, aby umówić się, jak postępować dalej.

Jeśli w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania wiadomości SMS i e-mail o wysłaniu przesyłki nie zostanie ona dostarczona i firma kurierska się z Tobą nie skontaktuje, prosimy o kontakt naszym emailowym działem obsługi klienta pod adresem info@bestprezenty.pl


Sposoby płatności

Oferujemy dwa sposoby płatności, ktćre można wybrać po podaniu danych adresowych.

Za Pobraniem: Płatność za pobraniem oznacza, że za przesyłkę zapłacisz gotówką bezpośrednio kurierowi, przy odbiorze paczki.

Płatność z wyprzedzeniem na konto: Jeżeli wybrałeś płatność z wyprzedzeniem na konto, otrzymasz po potwierdzeniu zamówienia dane do dokonania płatności na email. Jako tytuł przelewu koniecznie trzeba wprowadzić wyłącznie poprawny numer zamówienia. Po otrzymaniu płatności na nasze konto zamówienie zostanie wysłane. Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy płatności przekazem pocztowym. W przypadku, gdy nie otrzymamy przelewu w ciągu pięciu dni roboczych (również w wyniku błędnie wpisanego tytułu płatności), będziemy zmuszeni anulować zamówienie.

Płatność kartą płatniczą/ przez GoPay: Jeżeli chcesz zapłacić przez internet kartą płatniczą, prosimy wybrać właśnie tę możliwość podczas wybierania sposobu płatności. Następnie należy potwierdzić zamówienie i zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę płatności.
Aby zapłacić kartą wpisz w lewej części strony numer swojej karty, termin ważności i kod CSC/CVV (ostatnie trzy cyfry podane na odwrocie karty). Następnie potwierdź transakcję, koniecznie wciśnij przycisk powrotu do sprzedawcy i na naszej stronie zostanie potwierdzone ukończenie zamówienia.

Informujemy, że nasz sklep internetowy posiada polski rachunek bankowy w banku Pekao SA i nasi klienci nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem przelewu. Numer konta zostanie wysłany na email po potwierdzeniu dostępności towarów.

sticky01

reklamacja bez obaw

Zadzwoń do nas,
a my po towar przyjedziemy
ZA DARMO

Więcej informacji
sticky02

30 dni na ZWROT PIENIĘDZY

Odbiór towaru
ZA DARMO

Więcej informacji
Nasza strona wykorzystuje pliki cookie do prawidłowego działania,dalszym przeglądaniem strony zgadzasz się na ich dalsze używanie. Dowiedz się więcej o konfiguracji tutaj.